השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם - לכל שאלה משרדינו ישמח לעזור!

בחירום באם הנך לפני חקירה\עצור או כל מקרה חירום דחוף והינך זקוק לסיוע מיידי השאר הודעה בווטסאפ משרדינו ותקבל מענה 7\24

רוצים שיחת ייעוץ חינם ולקבל סיוע משפטי או ייצוג בבית משפט מהיר ומקצועי - השאירו פרטים עורך הדין מתן לקר יחזור אליכם בהקדם האפשרי:

    צו הריסה מנהלי

    מהו צו הריסה מנהלי? איך עו"ד שמתמחה בעניינים מנהליים וחוקי בנייה יכול לסייע לך?

    צו הריסה מנהלי הינו צו אשר הרשויות המקומיות, העיריות, וכן המעוצות האזוריות מוסמכת ליתן לכל בעל נכס אשר בונה לטעמם – ולאור ראיות חד משמעיות שהם יוכיחו – צו בהול שמורה להם על הריסת המבנה האסור, ו\או לגשת לבית המשפט לעניינים מקומיים תוך 15 ימים אם לטעמם אין בבקשת העייריה כל דבר ו\או שהבקשה שלהם איננה מוצדקת.

    סעיף 221 (א) לחוק התכנון והבנייה, התשכ"ה-1965 קובע כך: "ראה מנהל היחידה הארצית לאכיפה, יושב ראש ועדה מקומית או מהנדס הוועדה, על יסוד תצהיר שהגיש לו מפקח כאמור בסעיף קטן (ב), כי בוצעה עבודה אסורה, רשאי הוא לצוות בכתב על הריסת העבודה האסורה (בפרק זה – צו הריסה מינהלי), ובלבד שבמועד הגשת התצהיר לא הסתיימה העבודה האסורה או שלא חלפו יותר משישה חודשים מיום שהסתיימה, ולעניין עבודה אסורה לגבי בית מגורים – בית המגורים לא אוכלס או שלא חלפו יותר מ-30 ימים מהיום שאוכלס; צו הריסה מינהלי יכול שיכלול גם הוראות בדבר הפסקת שימוש אסור".

    דהיינו ניתן להבין מהסעיף האמור כי חובה על הרשות להגיש תצהיר שבוצעה עבודה אסורה – וכן עניין נוסף הוא כי העבודה האמורה הסתיימה – או שלא חלפו יותר מ 6 חודשים מאז שסיימו להקימה.

    אשר על כן אם פלוני בנה תוספת מסויימת לביתו- וחלפה שנה ורק כעבור שנה הרשות הגישה כנגדו צו מנהלי – או אז הפסידה הרשות לפי לשון החוק את "ההזדמנות" ליתן צו הריסה מנהלי כנגד אותו בעל נכס החשוד בבניה האסורה.

    חשוב להדגיש שצו הריסה מינהלי זהו הליך דורסני ופוגעני- הרשות שנותנת את הצו הנדון – יודעת ומודעת לכך שבהגשת הצו האמור – ישנה פגיעה אנושה בבעל הנכס – שכן התוצאה היא בלתי הפיכה.

    אשר על כן בכדאי לעמוד מול רשות שמביאה לך צו שכזה – חובה עו"ד שמתמחה בצווי הריסה מנהליים – ויודע להתעסק עם הרשויות.

    אם הרשות פגעה בכם ואתם זקוקים לעורך דין משפט מנהלי שיעזור לכם וילחם עבורכם הלכה למעשה התקשרו עכשיו למשרד עורך דין לעניינים מנהליים מתן לקר ושות' שיחת הייעוץ הראשונית במשרדינו הינה חינמית לחלוטין – התקשרו עכשיו לשיחת ייעוץ בחינם.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם

    לכל שאלה משרדינו ישמח לעזור!




      עו"ד פלילי

      כל מיוצג מעוניין שעורך הדין שמטפל בו יהיה מוכר ובעל מוניטין, אולם חשוב לשים לב ולתת את הדעת לשתי נקודות: עורך דין מפורסם מאוד יגבה מכם תשלום גבוה במיוחד. פעמים רבות כאשר אתם שוכרים את שירותיו של משרד עורכי דין שמנוהל ע"י עורך דין מוכר וידוע, מי שיטפל בפועל בעניינכם ובתיק שלכם יהיה עורך דין זוטר. המסקנה וההמלצה המקצועית הינה לבדוק את הניסיון והמוניטין שיש לעו"ד הפלילי שאתם עומדים לבחור בו ולשכור את שירותיו במערכת המשפטית ולא להסתמך על המלצות או על מהדורות החדשות. עורך דין שבנה לעצמו שם וצבר מוניטין בקרב גורמים במערכת המשפט וקולגות הוא כזה שיש אינדיקציה אמיתית בכל הנוגע ליכולותיו ולכישוריו המשפטיים.

      עורכי דין פליליים מובילים

      ישנם מקרים ומצבים בהם אדם שוקל לייצג עצמו במטרה לחסוך עלות של עורך דין או לפנות לגופים לא משפטיים שונים שמבטיחים טיפול בסוגיה בעלות נמוכה, חשוב להבהיר כי החלטה שכזו עלולה לעלות לכם בסופו של דבר ביוקר ובהחלט רצוי לפנות לקבלת סיוע וליווי משפטי מידי עורכי דין פליליים מובילים.  במידה ואינכם בעלי ניסיון וידע בתחום הפלילי, עלול להיגרם לכם נזק בכל ניסיון לייצוג עצמי או במידה ואתם שוכרים את שירותיו של עו"ד לא מורשה או בלתי מנוסה. המסקנה וההמלצה החד משמעית היא כי כאשר אתם זקוקים לייצוג וסיוע משפטי, פנו אך ורק לעורך דין מוסמך, מוכר ומוביל.

      בחירה נכונה של עורכי דין פליליים מובילים – מומחיות וניסיון

      תחום עריכת דין כולל כמה התמחויות שונות וחשוב לבחור בעורך דין בעל בקיאות, ניסיון ומומחיות בתחום המשפטי בו המקרה והתיק שלכם עוסק. עורכי דין שמתפרשים על פני מספר רב של תחומים, לעתים חסרים את הידע המעמיק והמומחיות בכל תחום באופן ספציפי ויש חשש כי לא יוכלו לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. כאשר מדובר במשרד עורכי דין פליליים מובילים, תוכלו למצוא צוות רחב של עורכי דין מנוסים שמתמחים כל אחד בתחומו ולכן אין כל בעיה שהמשרד יעסוק בכמה ענפי משפט. במידה ומדובר במשרד קטן, מומלץ לבחור במשרד שמתמקד ומתמחה בתחום הספציפי שהמקרה שלכם עוסק בו. בין אם בחרתם בעו"ד פלילי פרטי, במשרד עורכי דין  קטן או במשרד רב שותפים, חשוב שלא לוותר על הדרישה שעורך הדין שייטפל בכם יהיה בעל ניסיון ומומחיות מעשיים בתחום המשפטי הספציפי והרלוונטי המתאים לנסיבות המקרה שלכם.

      משרד עורכי דין פלילי מוביל ומנוסה

      משרד עו"ד מתן לקר מספק מעטפת שירותים משפטיים מקיפה ומקצועית בתחום המשפט הפלילי, המנהלי, דיני משפחה, ירושות וצוואות ועוד. אנו מעניקים ליווי, ייעוץ וסיוע משפטיים באחריות, יחס אישי ומסירות ותוך חתירה ללא לאות להשגת התוצאה המשפטית הרצויה ולסיום ההליך הפלילי וסגירת התיק בזיכוי מלא. משרדינו מייצג לקוחות בתיקים מורכבים ומיוחדים בלל התחומים האפשריים בעולם המשפט המנהלי ובמידה ונפגעתם מרשויות, גופים ציבוריים או משרד ממשלתי מבחינת קבלת ומימוש זכויות המגיעות לכם על פי חוק, צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ מקצועי חינם. תוכלו לפנות אלינו גם בווטסאפ לשירות מהיר ונוח.

      משרד עורכי דין פלילי

      עבירות פליליות הן העבירות הכי נפוצות בישראל. כאשר מדובר בעתיד שלכם ובשמכם הטוב, מכאן שבכל מקרה בו אתם זקוקים לסיוע וייעוץ משפטי, חשוב לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין פלילי מוכר ובעל מוניטין. עורך דין פלילי יוכל להשיג ללקוחותיו את התנאים והסיכויים הטובים ביותר לסיים את התיק עם כמה שפחות נזק. מה שחשוב הוא האיכות של הייצוג, הייעוץ והסיוע המשפטי שתזכו לקבל ולכן עליכם לבחור עורך דין פלילי מנוסה שטיפל במגוון תיקים וידע כיצד להשיג את התוצאה המיטבית עבורכם. התעריף שעורכי הדין גובים משתנה ונקבע בהתאם לפרמטרים שונים בהם: אופי העבירה, היקף העבודה, הסיכוי להשגת זיכוי ועוד. מומלץ להשתמש בשירותיו של עורך הדין כבר מתחילת האירוע, זאת על מנת שתקבלו ייעוץ מה מותר ומה אסור לכם לומר במהלך החקירה, כדי שלא תיפגעו בהמשך. משרד עו"ד מתן לקר, הוא משרד מוביל בתחום הפלילי וזמין לרשותכם.

      עורך דין פלילי תותח

      ניהול תיק והליך פלילי מחייב מתן תשומת לב לפרטים שונים רבים וכן נחישות ואורך רוח, ידע וניסיון משפטי מעמיקים ובמידה ולא מתעוררות בעיות טכניות ואחרות, במהלך הדיונים, חשוב לשמור על רצף בטיפול ובייצוג שלכם. החלפה של עורך דין במהלך התנהלות ההליך וניהול התיק עלולה לפגוע באיכות הייצוג המוענק לכם וזאת בשל מידע חיוני וחשוב שלא הועבר או חוסר התמצאות מצד עורך הדין החדש. במידה ופניתם למשרד עורכי דין פלילי, חשוב שתבדקו ותדעו מראש מי אמור לטפל בכם ובנוסף חשוב כי יובטח לכם שאותו עורך הדין ילווה וייצג  אתכם לאורך כל הדרך. בנוסף, חשוב שלא לוותר על פגישה מקדימה עם עורך הדין שאמור לטפל בכם במטרה שתוכלו להתרשם ממנו באופן אישי בטרם תחתמו על חוזה והסכם עם משרדו.

      פרמטרים לבחירה נכונה של משרד עורכי דין פלילי

      דיון משפטי אורך זמן רב ובמהלכו תידרשו להגיע למשרד של עורך דינכם פעמים רבות. לכן, כדאי לבחור משרד עורכי דין פלילי שממוקם בקרבה למקום מגוריכם או מקום העבודה שלכם, וזאת על מנת שתוכלו להגיע למשרד עורכי הדין בקלות ובמהירות בכל פעם ובכל זמן שתידרשו לכך. בנוסף לכך, חשוב לוודא ולבדוק מהי מידת הזמינות של עורך הדין והאם הוא ערוך לספק מענה לכל הצרכים שלכם בכל זמן. עורך דין טוב יהיה זמין לכם בכל רגע שתזדקקו לשירותיו, גם במקרה חירום.

      עורך דין פלילי ייעוץ חינם

      עורך דין פלילי ייעוץ פלילי, הינו עורך דין שעבר התמחות והסמכה בתחום המשפט הפלילי ומספק ייעוץ מקצועי חינם. משפט הפלילי כולל עיסוק בעבירות מכמה סוגים, למשל: עבירות הלבנת הון, הונאה, מס, סחיטה ואיומים, שוחד, עבירות צווארון לבן ועוד. עבירות נוספות במשפט הפלילי הינן עבירות כגון מעשים מגונים, הטרדות מיניות, עבירות אלימות במשפחה, פריצה ושוד, תקיפה, ועוד. תחום נוסף הינו עבירות דוגמת עבירות סמים, עבריינות נוער, דין צבאי פלילי, עבירות ביטחוניות, קובלנות פליליות ועוד. קבלת ליווי וסיוע משפטי מקצועי מידי עורך דין מנוסה ומומחה בתחום הפלילי, הינה בעלת משמעות רבה והשלכות בכל הנוגע לסיכוי שלכם להגיע לתוצאה המשפטית הרצויה שהיא זיכוי מלא. עורך דין מומחה ומנוסה ינהל את התיק וההליך הפלילי בצורה מקצועית וזאת על בסיס ידע, ניסיון ושימוש בכלים משפטיים אפקטיביים. משרד עו"ד מתן לקר ושות' ישמח לייעץ לכם בכל נושא בתחום זה.

      החשיבות בקבלת שירותי עורך דין פלילי ייעוץ חינם

      הדרכים לשלם לעו"ד פלילי הינן שכר טרחה שנקבע מראש או אחוז מסכום הזכייה בסיום המשפט וזאת במקרים שבהם הלקוח יקבל פיצוי לאחר מתן פסק דין בבית המשפט או במידה ונחתם הסכם בין הצדדים. ישנם מקרים בהם בית המשפט יחייב את אחד מהצדדים לשלם הוצאות משפט שכוללות את התשלום לעורך הדין של הצד השני. ישנם עורכי דין המספקים גם שירותים בחינם – Pro Bono וזאת כתרומה או לטובת מטרה בה הם מאמינים למשל: איכות הסביבה, זכויות נשים, הגנה על אוכלוסיות מוחלשות ועוד.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support