השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם - לכל שאלה משרדינו ישמח לעזור!

בחירום באם הנך לפני חקירה\עצור או כל מקרה חירום דחוף והינך זקוק לסיוע מיידי השאר הודעה בווטסאפ משרדינו ותקבל מענה 7\24

רוצים שיחת ייעוץ חינם ולקבל סיוע משפטי או ייצוג בבית משפט מהיר ומקצועי - השאירו פרטים עורך הדין מתן לקר יחזור אליכם בהקדם האפשרי:

    עורך דין לענייני גירושין

    עורך דין לענייני גירושין חיוני במקרים ומצבים בהם בני זוג נשואים מחליטים להיפרד ומעוניינים לעשות זאת בצורה מסודרת וראויה. החלטה על פרידה של זוג נשוי נושאת בחובה השלכות רבות, הן נפשיות והן כלכליות. בין אם שמדובר בחלוקת רכוש המשותף ובין אם שמדובר בתשלום מזונות ובהסדרי משמורת על הילדים, על בני הזוג לדון בכל הנושאים הללו ולהגיע להבנות, הסכמות והחלטות נכונות, צודקות ושקולות שיטיבו עם שניהם. משום כך, מומלץ וחשוב לפנות אל עורך דין לענייני גירושין מקצועי ומנוסה שילווה אתכם בכל צעד והיבט של התהליך המורכב הזה. כאשר אתם מחפשים אחר עורך דין גירושין, חשוב שיהיה לו ניסיון, ידע ומומחיות בנושאים הבאים: גישור במקרה של סכסוכי גירושין, הסדרת נושא מזונות לילדים, חלוקת רכוש והון ועוד.

    החשיבות ותחומי ההתמחות של עורך דין לענייני גירושין

    אחד מהתחומים בו מתמחה עו"ד גירושין הינו הסדרת המעמד של ידועים בציבור וזאת כאשר הם מחליטים ומבקשים להיפרד. בני זוג שמבקשים לקבל מעמד של ידועים בציבור, בין אם שהם חסרי דת, זוגות חד מיניים, זוגות מעורבים בפן הדתי ועוד, זכאים לקבל את כל הזכויות והחובות של זוגות נשואים וזאת גם במצב בו אין להם יכולת ואפשרות להתחתן לפי חוקי המדינה. כאשר בני זוג הנחשבים כידועים בציבור מחליטים על פרידה, ללא ספק, מדובר במצב מורכב למדי וזאת משום שאין חלוקה אוטומטית של רכוש המשותף. במידה ואתם מוכרים כידועים בציבור ורוצים להפריד כוחות, עליכם לפעול בצורה נכונה ובהתאם לנקודות הבאות:

    • חלוקת רכוש – על אחד מהצדדים להוכיח בבית המשפט את שהייתה כוונה של שני בני הזוג להתחלק ברכוש לאורך חיי הזוגיות ועל הצד המשיב תהיה מוטלת החובה להוכיח שלא הייתה כוונה שכזו.
    • במידה ואתם מוגדרים כידועים בציבור מטעמי אידיאולוגיה, הרי שמצב זה מעיד על רצון של בני הזוג לשמור על המרחב הפרטי הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הקניין. בהתאם לכך, על מנת להוכיח שצברתם רכוש משותף תוך מאמץ וכוונה לנהל חיי משפחה נורמליים וסדירים, עליכם להביא ולהציג ראיות נוספות על מנת לקדם את תהליך הפרידה.

    משרד עו"ד לענייני גירושין מקצועי ומוביל בתחום

    בין אם שאתם זוג נשוי שמבקש להתגרש ובין אם שאתם בני זוג המוכרים כידועים בציבור ומתכננים להיפרד, מומלץ ביותר לפנות ולהיעזר בשירותיו של עורך דין לענייני גירושין בעל ניסיון ומומחיות בתחום שיבטיח כי תעברו את התהליך בצורה החלקה והטובה ביותר, תוך חלוקה שווה של זכויות וחובות, רכוש והון וללא סכסוכים מיותרים.  עורך דין מתן לקר מתמחה בתחום המשפט הפלילי ומייצג לקוחות בכל מגוון סוגי העבירות החל מעבירות הנחשבות קלות ועד לתיקי פשע חמורים ומורכבים. בנוסף, משרדינו מתמחה בדיני משפחה ומעניק ליווי, ייעוץ וייצוג בהליכי גירושין, מזונות, הכרת באבהות, ידועים בציבור, ירושות וצוואות ועוד.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם

    לכל שאלה משרדינו ישמח לעזור!




      עורך דין גירושים

      אחת מהסוגיות הכי מורכבות אולי בתחום עריכת הדין, היא סוגיית הגירושים. לעתים בודדות בני הזוג שחשים שאינם מתאימים אחד לשני מוכנים לפרק את החבילה בצורה ידידותית, מסודרת ומהירה, כזו שתקל על שניהם, תחסוך מהם מלחמת עולם פרטית ותאפשר להם להתחיל את חייהם החדשים במהירות. אף אחד לא אוהב להימרח עם זימונים לבית המשפט, התעסקות עם עורך דין גירושים ואינספור דיונים בנושאים שונים. לכן מוטב לבני הזוג להתנהל בצורה חכמה, לראות כיצד ניתן לגשר על אי ההתאמה בסיום יפה, מהיר ומסודר. משרד עורכי הדין מתן לקר ושות' מתמחה בתיקים בתחום דיני המשפחה, לרבות תיקי גירושים, כאשר לרוב מצליחים לגשר בין הצדדים ולסיים את הכול בצורה יפה. עם זאת, אם הצד השני יתעקש ללכת ראש בראש לא נהסס להוביל את הצד שלנו לניצחון בכל הכוח ומבלי להתחשב בצד השני.

      עורך דין גירושין

      ובכן כאשר אנשים מחליטים שהם אינם מתאימים זה יכול להיות משעמום/חוסר עניין אחד בשנייה, האהבה כבתה מזמן והם פשוט משלימים עם זה ומחליטים שאולי הגיע הזמן לצאת לדרכים נפרדות. זוג אחר עשוי לרצות להתגרש לאחר מריבות בלתי פוסקות, האשמות חוזרות ואהבה שחצתה את הקו הדק אל השנאה לאורך הזמן. תמיד יהיה לנו מקום חמים בלב לצד השני, אלא אם כן הוא בגד בנו, השפיל אותנו או פשוט החל להראות תחושת שנאה וניקור שגרמה גם לנר שלנו להיכבות לאורך זמן. במקרה כזה הזוגות יגיעו לבית המשפט על מנת להוציא אחד מהשני כמה שיותר: דמי מזונות, ענייני משמורת, חלוקת רכוש ועוד.

      החשיבות של עורך דין לגירושים

      בין אם אתם רוצים לסיים את העניינים יפה ולהתחשב אחד בשני בהסכם גירושים מסודר ובין אם אתם רוצים להצטייד בתותחים הכבדים לקראת מלחמה שתימשך בין חודשים לשנים, הרי שתצטרכו לצידכם את משרד עורכי הדין הטוב והמקצועי ביותר שתוכלו להשיג. אנו במשרד עורכי הדין מתן לקר ושות' נשמח לייצג אתכם ולרצות את המטרות שלכם מההליך. אנו מבינים את הרגישות של המצב, אי הנעימות שבסיטואציה ויודעים להבין ולגלות רגישות אולם במקביל נפעל בנחישות לרצות את הלקוח שלנו ולהשיג את הטוב ביותר עבורו. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

      ייעוץ גירושין

      כאשר בני זוג מחליטים להיכנס לברית נישואין וממסדים את האהבה והקשר ביניהם הם מאמינים באמונה שלמה שהם יישארו יחד לנצח. ובכל זאת, חלום ושאיפה לחוד ומציאות לחוד,  שכן בפועל, זוגות נשואים רבים מגיעים למצב בו הם מחליטים להיפרד ובמקרה שכזה חשוב לקבל ייעוץ גירושין מידי עורך דין מומחה ומנוסה בתחום. ישנן סיבות רבות לגירושין ובכל מקרה, מדובר בתהליך מורכב, סבוך ויקר מבחינה נפשית וכלכלית. על מנת להתכונן בצורה הטובה ביותר לתהליך זה, רצוי לנקוט ולבצע כמה פעולות וצעדים חשובים וכל זאת בליווי משפטי מקצועי הניתן על ידי עורך דין גירושין מנוסה.

      מה כוללים שירותי ייעוץ גירושין?

      ייעוץ גירושין הניתן על ידי עורך דין המתמחה דיני משפחה כולל התייחסות מקצועית לכמה היבטים ונושאים בהם: האם הצדדים מסכימים להתחיל בהליך הגירושין? אופן חלוקת הרכוש, תשלום מזונות במידה ויש ילדים משותפים, משמורת ועוד. במידה והבעל והאישה מגיעים להבנה והסכמה שהצעד המתבקש הינו פירוק החבילה, ללא ספק מדובר בעובדה המקלה על ניהול התהליך. כלומר, כאשר הליך הגירושין מתבצע בהסכמה ובשיתוף פעולה, אין צורך של ממש להיאבק ולהאריך את המאבק המשפטי המתיש גם כך; שכן מאבק הינו מאפיין בולט ומרכזי של תהליכי גירושין רבים.

      עו"ד גירושין

      השלב הבא בניהול הליך גירושין בצורה נכונה ומקצועית הינו התייחסות לעילת הגירושין. הבעל והאישה נדרשים להוכיח שיש להם סיבה מוצדקת להפסיק את חיי הנישואין. כך, שבעת הפנייה לבית דין רבני, הבקשה שלהם לא תדחה. בנוסף, העילה לגירושין משפיעה רבות על נושאים נוספים דוגמת הכתובה, תשלום המזונות ועוד. ייעוץ גירושין הינו שירות חיוני, חשוב ומועיל שכן לאחר הגעה להבנה והסכמה בכל הנוגע לחלוקת ההון והרכוש המשותף, הסדר משמורת של הילדים ותשלום המזונות, תוכלו לחתום על הסכם גירושין.

      סיוע וליווי משפטי מידי מומחים בהליך גירושין

      בשל המורכבות של התהליך, חשוב להתייעץ עם עו"ד שמתמחה בדיני משפחה ובהליך גירושין. משרד עורך הדין מתן לקר ושות' הינו משרד מוביל המסייע ללקוחותיו גם בתיקים מורכבים וקשים. המשרד מעניק שירותים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי, דיני משפחה, ירושות וצוואות, ייעוץ גירושין ועוד וכל זאת באחריות, מסירות ויחס אישי.

      עורך דין מומלץ לגירושין

      בעת הליך הגירושין, על הצדדים להגיע להסכמות והחלטות בנושאים חשובים רבים שהינם בעלי השלכות משמעותיות לגבי העתיד ולכן חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין מומלץ לגירושין. נוכח מורכבותו של ההליך והקושי הנפשי והכלכלי המלווה אותו, ליווי משפטי מקצועי הינו חיוני ועשוי להקל רבות לעבור את התהליך בצורה חלקה וללא סכסוכים ומאבקים משפטיים, כך שכל אחד מבני הזוג יוכל לפתוח דף חדש בחיים לאחר פרידה הוגנת ומכובדת.

      שירותי עורך דין מומלץ לגירושין

      חלוקת רכוש – מדובר בנושא רגיש ומורכב ביותר בכל הליך גירושין. שכן אופן החלוקה משפיע על עתידם הכלכלי של שני הצדדים. במקרים רבים נוצרים ניגוד אינטרסים ומחלוקות בין בני הזוג במהלך תהליך גירושין וישנם כמה היבטים וצעדים שיסייעו להגיע לתוצאה הרצויה בכל הנוגע לחלוקת הרכוש בדרך טובה ונכונה: ראשית, חלוקת רכוש נקבעת בהתאם לתאריך בו בני הזוג התחתנו כלומר, האם הם התחתנו לפני או אחרי שחוק יחסי ממון נכנס לתוקף. בהתאם לתאריך, ניתן לחלק את ההון, הרכוש והנכסים, זכויות פנסיוניות ועוד בצורה שמיטיבה עם שני הצדדים.

      עורך דין לענייני גירושין

      מזונות אישה – במהלך הליך גירושין, נקבעות החובות של הבעל לאשתו בהתאם לדין התורה. אחת מהחובות המרכזיות והעיקריות מתייחסות להשתתפות במזונות האישה ובמילים אחרות, החובה המוטלת על הבעל לפרנס את אשתו. מזונות אישה הינם בגדר חובה גם אם האישה הינה בעלת מקצוע ומסוגלת להתפרנס בכבוד באופן עצמאי. מזונות כוללים, מעבר למזון שתאכל האישה, גם קורת גג, אחזקה של רכב ועוד.

      עורך דין גירושין מומלץ

      בעת הליך גירושין חשוב ששני הצדדים ישמרו על פתיחות ותקשורת טובה ובריאה וזאת על מנת להגיע להבנות ולגבש הסכמות במגוון נושאים והיבטים חשובים. נוכח הרגישות, המורכבות והחשיבות של הליך הגירושין והפרידה והרצון לבצע חלוקה צודקת של זכויות, חובות, הון ורכוש, חשוב  לפנות ולקבל סיוע וליווי משפטי מקצועי מידי עורך דין מומלץ לגירושין.  עו"ד מתן לקר מתמחה בתחום המשפט הפלילי ודיני משפחה ומעניק שירותים מקצועיים בהליכי גירושין, ירושות וצוואות, משפט פלילי ומנהלי ועוד וכל זאת באחריות, מסירות ויחס אישי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support