השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם - לכל שאלה משרדינו ישמח לעזור!

בחירום באם הנך לפני חקירה\עצור או כל מקרה חירום דחוף והינך זקוק לסיוע מיידי השאר הודעה בווטסאפ משרדינו ותקבל מענה 7\24

רוצים שיחת ייעוץ חינם ולקבל סיוע משפטי או ייצוג בבית משפט מהיר ומקצועי - השאירו פרטים עורך הדין מתן לקר יחזור אליכם בהקדם האפשרי:

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך הינו איש מקצוע חשוב וחיוני במיוחד במקרים הנוגעים לאפוטרופסות. ייפוי כוח מתמשך מהווה כלי וחלופה טובים לאפוטרופסות שהייתה פתרון יחיד לפני החלת התיקון בחוק.

    במסגרת ייפוי כוח מתמשך אדם יכול להכין ולבנות לעצמו תכנית ומערכת כללים מראש וזאת כאשר הוא עדיין צלול, ליום שבו הוא לא יוכל להביע דעתו בצורה ברורה ולמנות מיופה כוח שיוכל להיכנס לנעליו, ולבצע עבורו, בהתאם לרצונות ולהנחיות המדויקות את הפעולות שהוא לא יהיה מסוגל לבצע בעצמו.

    הפעלה של ייפוי כוח מתמשך יכולה להיות בכל מצב של אי כשירות העלול לקרות לאדם,  גם במקרה שמדובר באי כשירות חלקית וגם במקרים של אי כשירות מלאה, זמנית או לצמיתות וזאת בהתאם לקביעתו של האדם הממנה.

    עריכת ייפוי כוח מתמשך על ידי עורך דין מומחה 

    ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי בעל חשיבות רבה המאפשר לאדם בגיר – מעל גיל 18 שהינו צלול ומבין את המשמעות של עריכת ייפוי כוח מתמשך והתוצאות שלו, לקבוע כיצד ומי יטפל בכל ענייניו בעתיד, כאשר הוא לא יהיה מסוגל לטפל בכך בכוחות עצמו, עקב מחלות זקנה מוגבלות נפשית או שכלית, מחלה, תאונה וכיו”ב.

    הליווי והייעוץ המשפטי הינו חיוני ומועיל במצבים ומקרים בהם אדם מעוניין להתכונן לגרוע מכל בעתיד ולמקרה בו הוא יאבד את היכולת להתנהל באופן עצמאי.

    עורך דין יפוי כוח מתמשך יסייע בניסוח המסמך החשוב בצורה נכונה, ברורה ומדויקת, כך שכל פריט ופריט יהיה מדויק וברור ויבטיח כי הרצון והכוונה של החתום על ייפוי הכוח יתממשו ויתקיימו בצורה מלאה.

    ייפוי כוח מתמשך הינו רלוונטי לנושאים ועניינים אישיים שכוללים את הגוף של האדם כולל עניינים רפואיים וכן בענייני רכוש. הכניסה לתוקף של ייפוי הכוח המתמשך הינה רלוונטית רק בתחומים שצוינו בצורה מופרשת.

    עריכת ייפוי כוח מתמשך יכול להתייחס לרווחה אישית, לצרכים יומיומיים, היבטים הקשורים למקום מגורים, בריאות ועניינים גופניים, חברתיים ונפשיים ועוד.

    ייפוי כוח מתמשך עוסק גם בעניינים של רכוש, טיפול בנכסים, כספים והתחייבויות של מי שעורך את ייפוי הכוח.

    משרד עורכי דין פלילי ואזרחי מוביל ומנוסה

    עו"ד ייפוי כוח מתמשך הינו בעל הסמכות הבלעדית לערוך מסמך זה הינו רגיש ובעל משמעות רבה.

    עורך דין יפוי כוח מתמשך יפקיד את המסמך אצל האפוטרופוס הכללי וזאת בטרם האדם יאבד את הכשירות שלו וזהו גם התנאי לכניסה של המסמך לתוקף.

    משרד עורכי דין לקר ושות' מתמחה בתחום המשפט הפלילי והאזרחי, המשפט המנהלי,  דיני משפחה – הליך גירושין, מזונות, ירושות וצוואות, אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך ועוד.

    אנו נלווה אתכם ביחס אישי, אחריות ומסירות עד להשגת התוצאה הרצויה מבחינתכם.

    השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ראשונית בחינם

    לכל שאלה משרדינו ישמח לעזור!




      עריכת ייפוי כוח מתמשך

      בתקופה האחרונה, אנשים רבים מתעניינים בנושא עריכת ייפוי כוח מתמשך. בשונה ממינוי של אפוטרופוס, הסדר מסוג זה אינו מחייב פנייה לבית משפט, אלא לעורך דין מומחה ומנוסה בתחום בלבד. חשוב לדעת כי רק עורכי דין שעברו הכשרה מתאימה וייעודית בנושא זה מטעם האפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים, רשאים לנסח ולערוך מסמך זה. ייפוי כוח מתמשך הינו הסדר משפטי חדש באופן יחסי שנוצר כחלק מתיקון בחוק הכשרות המשפטית ואפוטרופסות והוא מאפשר לכל אדם לקבל החלטה כבר היום לגבי מי יקבל החלטות והכרעות בענייניו האישיים, הפיננסיים והבריאותיים בעתיד וזאת כאשר הוא עלול למצוא עצמו במצב בו הוא לא יהיה מסוגל לטפל בעצמו בעניינים ובנושאים הללו.

      החשיבות של עריכת ייפוי כוח מתמשך בליווי של עורך דין מומחה

      עד להחלת התיקון בחוק היו שני הסדרים שנתנו מענה למצבים בהם אדם מתקשה לקיים ולדאוג לעצמו שהינם: מינוי אפוטרופוס או מינוי תומך החלטות. האפשרות הראשונה שללה מהאדם שנזקק לעזרה את האפשרות לקבוע מי יטפל בענייניו וזאת משום שהליך המינוי התרחש בשלב בו אותו אדם איבד את הכשירות המשפטית שלו. האפשרות השנייה שהינה מינוי תומך החלטות, הייתה רלוונטית רק במקרים בהם הנתמך נותר כשיר מבחינה משפטית וזאת משום שהתומך אינו נכנס לנעליו אלא רק עוזר לו ביישום החלטותיו. ייפוי כוח מתמשך משלב בין שתי האפשרויות האלה בצורה טובה ובאמצעותו ניתן לבחור את האדם שידאג לנו במקרה בו נאבד את היכולת והכשירות שלנו לטפל בכוחות עצמנו בעניין או נושא מסוים.

      עורך דין ייפוי כוח מתמשך

      מתן ייפוי כוח לאדם לבצע מהלכים ולקבל החלטות עבורנו ובשמנו, בין אם שמדובר בענייני רכוש ובין אם שמדובר בעניינים רפואיים מהווה צעד משמעותי ובעל השלכות רבות. משום כך, המחוקק קבע כי עריכת ייפוי כוח מתמשך תתבצע על ידי עו"ד מומחה בלבד ולא כל עורך דין רשאי ויכול לבצע את הפעולה הזו, אלא רק עורך דין שעבר הכשרה מקצועית ספציפית בסוגיה הזו מטעם האפוטרופוס הכללי של משרד המשפטים.

      ייפוי כוח מתמשך

      הגדרת הסמכויות וההנחיות למיופה הכוח כוללת בחירה באילו נושאים והיבטים יטפל האדם שקיבל את ייפוי הכוח מה יהיה ההיקף של הסמכויות שיקבל ועוד. המסמך מתייחס לענייני רכוש ופיננסים לדוגמא ניהול חשבון בנק, נכסי נדל"ן, השקעות, עניינים רפואיים ובריאותיים ועוד. קיימת אפשרות לעריכה של ייפוי כוח כולל שבמסגרתו מיופה הכוח מופקד לטפל בכל העניינים של הממנה וניתן למנות יותר ממיופה כוח אחד.

      עורך דין ייפוי כוח מתמשך מוביל ומנוסה

      משרד עורכי דין מתן לקר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחום המשפט הפלילי, האזרחי, המנהלי, דיני משפחה – ירושות וצוואות, עריכת ייפוי כוח מתמשך ועוד וכל זאת באחריות, מסירות, אדיבות ויחס אישי עד להשגת התוצאה המשפטית הטובה ביותר.

      יפוי כח עורך דין

      ייפוי כוח הינו הרשאה לשליח שהינו מיופה הכוח, לעשות בשם השולח – מייפה הכוח, צעד או פעולה משפטית המיועדים כלפיו או מופנים לצד שלישי, יפוי כח עורך דין הינו איש מקצוע חיוני המספק שירות חשוב ביותר בתחום מתן ייפוי כוח והינו בעל מומחיות, ניסיון והבנה בתחום זה. מתן ייפוי כוח מהווה כסמכות למיופה הכוח לבצע פעולות משפטיות מסוימות, וזאת מלבד פעולות שמחייבות את האדם בעצמו.

      עורכי דין מוסמכים ייפוי כוח מתמשך

      יפוי כח הניתן לשם מטרה ודבר ספציפיים המוגדרים באופן ברור ומוחלט בייפוי הכח. כגון: רכישה של דירה או רכב, ביצוע של פעולות שונות בחשבון הבנק או הצבעה באספה כללית בחברה.

      עריכת ייפוי כח מתמשך

      יפוי כח שאינו מוגבל לפעולה מסוימת או לנושא, אלא מעניק אפשרות וסמכות למיופה הכח לבצע את כל מגוון הפעולות המשפטיות החיוניות והנדרשות עבור מיפה הכח. ייפוי כוח כללי מנוסח בצורה גורפת, כאשר החוזה אינו מגביל את הכוח של המיופה, כך שביכולתו לבצע את כל מגוון הפעולות בשם המייפה דוגמת: נטילת הלוואה, רכישה של נכסים, ניהול הליכים שונים, שעבוד נכסים ועוד.

      עורך דין לייפוי כוח מתמשך

      כאשר חותמים על מסמך ייפוי כוח כללי, הדבר לא מגביל את  מיופה הכוח והוא רשאי לעשות שימוש בסמכות שלו באופן חופשי ככל העולה על רוחו, מה שמוביל, במקרים מסוימים,  לשימוש וניצול לרעה ולגרימת נזקים היכולים ועלולים להיות בלתי הפיכים עבור מייפה הכוח. במטרה לחסוך מועקות נפש ובור שקשה לדעת כיצד ניתן לצאת ממנו, ההמלצה הינה לחתום בכל פעם על ייפוי כוח מיוחד שמגביל את הכוח של צד ב' בכל מקרה, עריכת מסמך ייפוי כוח מחייבת ידע ובקיאות בשפה משפטית וברזי החוק ולכן חשוב לקבל סיוע וליווי משפטי מידיו של עורך דין מומחה ומנוסה בתחום שיבטיח שמירה והגנה על הזכויות והאינטרסים שלכם ומתן תשומת לב לכל פרט ופרט במטרה שהרצונות שלכם יתממשו בצורה מלאה.

      יפוי כוח עורך דין

      יפוי כח עורך דין הינו בעל הניסיון, הידע והמומחיות לנסח באופן מקצועי לכל לקוח ולחבר עבורו את ייפוי הכוח בהתאם לצרכים ולמטרות שלו. ישנם הבדלים בין חוזי ייפוי כוח שונים, אולם הסעיפים והקווים המרכזיים והראשיים זהים. משרד עורך הדין מתן לקר ושות' הינו משרד בוטיק מוביל בישראל המתמחה בכמה תחומים בהם: המשפט הפלילי, משפט מנהלי ואזרחי, דיני משפחה – ירושות וצוואות, ייפוי כוח ועוד. אנו עומדים לשירותכם בזמינות מלאה בכל שאלה, בקשה ופנייה ונשמח להעניק לכם מענה מקצועי ושירות איכותי באחריות, אמינות ויחס אישי.

      קידום עורכי דין קידום עורכי דין
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support